Olvass bele, gondold át, figyelj az apró részletekre és megváltozhat az életed.

Szemünk tükrében

Szemünk tükrében

Engedd el a fogadalmakat...

2018. április 19. - Szemünk Tükrében

Számos tanítás beszél arról, hogy gondolataink, szavaink, pláne kimondott szándékunk teremtőerővel rendelkezik. Vonatkozik ez fogadalmainkra is, amiket valaha, akár sokkal régebbi életünkben tettünk. Jelen és elmúlt életeink fogadalmai tehát élnek, és befolyást gyakorolnak ránk. Gátolhatnak bennünket kiegyensúlyozott házassági kapcsolat kialakításában (cölibátusi fogadalom), a bőség megélésében (szegénységi fogadalmak) vagy sok egyéb dologban. Az emberek hajlamosak arra, hogy könnyelmű fogadalmakat tegyenek válságos, vagy meghitt pillanatokban, amikről aztán többnyire megfeletkeznek, mihelyt elmúlik fejük felől a baj. Nem így azonban az univerzum!!! A fogadalomban kifejezett szándékunk teremtő erejű, és megvalósulásra törekszik.
Ahhoz, hogy megszabaduljunk tőlük, talán elegendő annyi, hogy egy mondatban kifejezzük szándékunkat elengedésükre.
Élek azonban a gyanúval, hogy nem mindenki tudja olyan könnyen elengedni mindet. Ezek az energiák időtlen idők óta velünk lehetnek, és valószínű, hogy sokukat személyiségünk részének hiszünk, és nem gondoljuk, hogy azt is el kellene engedni.

http://www.vesa.2esely.hu/teglak/fogadalommegszuntetes.htm

lila_no.jpg

Ezt az idézetet olvasva, eszembe jutott, hogy valóban nagyon sokan nem vagyunk tisztában, azokkal a fogadalmakkal, amiket teszünk, esetleg előző életeinkben tettünk. Én sem voltam tisztábban vele nagyon sokáig, hogy valóban létezik ez a jelenség. Egy napon, amikor már úgy éreztem, hogy kellőképpen kicsúszott a lábam alól a talaj, fogalmazhatunk úgy, hogy életem minden területén ( család, párkapcsolat, barátok, pénz), és tudtam vagyis éreztem a lelkem legmélyében, hogy ez nem lehet véletlen már. Rengeteg léleklátónál és jósnál fordultam meg mindhiába, persze nem kevés pénzért, akkor azt mondtam hogy most elég....! Rájöttem hogy hókusz-pókuszokkal nem lehet megoldani valaki életét, és főleg nem egy idegen tudja ezt megtenni, hanem te saját magad. Rendszeresen olvastam egy blogot, ami nagyon magávalragadott, és sok igazságot véltem felfedezni a sorok között. Úgy döntöttem meghallgatom az előadásukat, 200 kilométert utaztam reményekkel teli, hogy itt nekem nagyon hasznos és jó lesz. És tudjátok, azt mondom egész életem legjobb döntése volt, hogy elmentem. És ott hallottam egy nagyon érdekes dolgot, mégpedig hogy fel kell oldani a fogadalmakat.

Jelen életünk során rengeteg fogadalmat teszünk, magunknak és másoknak is. El tudjátok képzelni, hogy előző életeitekben mennyit tehetettek? Megsúgom nagyon sokat, és ezek a fogadalmak a mai napig hatnak rátok. Nem működik a párkapcsolatod, vagy esetleg senkihez nem tudsz közel kerülni egy idő után mindenkit ellöksz magadtól? És valójában nem is érted hogy miért nem működnek ezek a dolgok? Pontosan az lehet az oka, hogy fogadalmat tettél talán másnak, talán azért, mert elveszítettél számodra egy nagyon fontos embert, és megfogadtad, hogy neked soha többet nem lesz senkid, és csak őt fogod szeretni örökön öröké.Tudod hogy ezek milyen nagy szavak? Talán a mai napig nem vagy tudatában.

De az is lehet, hogy egyik inkarnációdban nagyon gazdag voltál, de boldogtalan, és tettél egy nagyon meggondolatlan dolgot, azt mondtad hogy bárcsak szegény lennék, vagy inkább legyek ezentúl szegény mint gazdag. És manapság mit mondanak? A PÉNZ NEM BOLDOGÍT! A szegénységi fogadalmaknak köszönhetően, nagy sok esetben nem áramlik be az életedbe az a  pénz se amiket vársz, esetleg kifolyik folyton a kezed közül, és nem is tudod hogy hova. De az is lehet hogy mindig kevés fizetést tudsz haza vinni egyszerűen taszítod a bőséget.

Lehet sőt, biztos hogy nem emlékezünk még ebben az életünkben tett, meggondolatlan esküeinke, hát hogy emlékeznénk az előző életben ellhangzottakra. Én alkalmazom a fent említett előadáson tanult idézetet, és saját tapasztalatomnál fogva, mondhatom hogy működik. Amióta minden nap legalább egyszer elmondom kezdenek áramolni az életembe a jó dolgok. Mintha beindulna valami, olyan mintha eddig el lett volna zárva egy csap.

Ha minden nap legalább egyszer elmondod a következő idézetet, lehetőleg felkelés után rögtön vagy elalvás előtt, hidd el nálad is gyökeres változások lesznek tapasztalhatóak.

KIJELENTEM, HOGY SZABAD AKARATOMNÁL FOGVA FELOLDOK ÉS ELTÖRLÖK MINDEN SZENVEDÉSRE,SZEGÉNYSÉGRE ÉS CÖLIBÁTUSRA TETT FOGADALMAT ÉS ESKÜT, AMIT A MÚLTBAN TETTEM ÉS JELENLEG IS HAT RÁM. MEGSZÜNTETTEM EZEK HATÁSAIT, KÖVETKEZMÉNYEIT AZ IDŐ MINDEN KITERJEDÉSÉBEN MINDENT ÉRINTETT ÉLETBEN. Mohácsi Viktória

 

K.K.

 Ha tetszett ez a bejegyzés, akkor like-olj és kövess minden platformon, hogy ne maradj le semmiről.

Blog : www.szemunktukreben.blog.hu

Facebook oldalunk: www.facebook.com/szemunktukreben

Instagram: www.instagram.com/szemunktukreben

E-mail cím: szemunktukreben@gmail.com

A bejegyzés trackback címe:

https://szemunktukreben.blog.hu/api/trackback/id/tr1713827320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása